Tuesday, August 23, 2011

TeamWork?..

baru-baru nih...bila aku complain kat superior aku yang takkan hidup kita kat office nih kerjanya kena dok layan kerja orang...ikut scope aa aku cakap ngan dia...sekali, dia kuar ayat harry potter yg buat telinga aku berdesing...

"Kan kita kerja as a team, kena ada teamwork..."

blluarrgghhhhh!!!! I don't fall for that shit!...teamwork dia describe as what??..description diorang, teamwork tuh maknanya satu ofis nak kena buat keja diorang..sebab kononnya department dia yg making money...BULLSHIT!...

aku kadang2 tak paham aa ideologi diorang nih, yg bercakap tuh plak bukan kecik2 anak punya level...dah nu atas langit sana nu...kalau tuh la general idea of teamwork...obviously takde satu organization pun dalam dunia nih akan buat multi department. Semua orang pun akan buat benda sama jer.....kerumun satu2 benda tuh ramai....apadaaaa....orang buat departments sebab nak segregate jobs...work in team in different field but work towards 1 goal....

satu benda nih la yg aku nak share kat korang

"BULLSHITS ONLY COME FROM ASSHOLES"



No comments:

Post a Comment