Monday, August 22, 2011

Rasa terpanngil untuk menyembur...

adoyai...tak tahan aku rasa nak bercakap bila tengok gelagat memacam orang skang nih...pelik-pelik tuh aku rasa. Selalu gak aku sembang2 pasal benda pelik-pelik nih...tapi rasa macam tak puas bila circle of friends yg aku larat nak cerita tuh tak besar mana pun...masuk lepas 3,4 orang..mula cemuih nak bawak cerita sama je...kena member yg aku dah cerita tuh ada plak dalam 'usrah' yang lain...mula la buat muka boring tgk aku dok membebel benda sama sana sini...

haa..nak bagi puas sikit aku nyembur...nih aku cerita kat blog...sesapa yg baca...rasa kelakar...gelak puas-puas..sapa rasa terkene..rilek..jangan melatah..nih mulut-busuk aku...cermin2 balik betul ke tak ape aku cakap...kalau rasa nak melatah gak...ko punya turn plak jadik mulut-busuk...sembur la sapa ko nak...pepandai la jaga diri kalau dah start menyembur tuh...kadang2...bila ko ni kaki nyembur...ko kena tebal pipi gak...takut2 kena lempang..ahahha...

So, basically, ni adalah tempat utk aku nak melepaskan geram aku sebab tak dapat cakap direct kat orang yg aku rasa pelik tuh (nampak cam pengecut kan?...tapi nak buat camana..takkan tiba2 aku tak kenal dia aku nak carik pasal gi sembur2 mulut-busuk aku nih depan dia..)

jadi....on your mark....get set....GO!...BLLLUARRRGGHHHHH....(busuk tak?)

No comments:

Post a Comment