Monday, August 29, 2011

Dia star la bukan maskot......

Kekadang, sebab nak kaut duit, kita act kelakar..
Malam tadi gi la rayau kat Jalan TAR.. (nak raya ni baju melayu aku je yg tak dapat lagi..) dalam aku tgh pusing2 carik baju melayu ikut fesyen yg dah set kat kepala aku ni...dalam hiruk pikuk semua orang terjerit2 dok promot kedai diorang..("dipilih dipilih..sepasang 10 ringgit!"..biasa dengar kan?) Aku terdengar ada satu group dok jerit nama hero nih...SAFEE SALI..aku pelik gak, bazar raya ni, apa lak promot Safee sali lak.. rupenyer ada hero malaya ni kat Jalan TAR.. xcited gak aku nak gi join..sekali, diorang bisnes ambik gambar ngan safee sali..

Adoyai..ni yg buat aku kelaka + geram..dia tu hero la..bukan maskot!..ni bukan kat zoo yg korang bayar duit n ambik gambar ngan burung...DIA HERO MALAYSIA wehhh...
Dengan terjerit2 promot ambik gambar, dengan takde tempat proper utk dia...adoyai...buat la leklok sikit, adakan meja kerusi kemas2...adakan banner buat backdrop ke...adakan lampu terang2 ke...at least, selain kaut duit utk fotografi, dapat gak jual merchandise..ni tak, sama je gerai maruku ngan gerai safee sali...
Cuba korang tgk EPL nyer star..promo utk star diorang, takde la malu nak buat sesi fotografi..

Kalau aku mampu tepuk dahi, aku tepuk dahi korang...

No comments:

Post a Comment